Verzekering: bij Helpper voorzien we een verzekering voor onze gebruikers. Meer weten? Bekijk onze infofiche.
Communicatie: communiceer duidelijk met de persoon of het gezin voor wie je assistentie verleent. Bespreek wat de verwachtingen zijn en heb aandacht voor specifieke behoeften, zodat je de best mogelijke ondersteuning kunt bieden.
Ga in het menu van de Helpper-app naar 'profiel' en selecteer 'taken'.
Geen zorgen, er komen dagelijks nieuwe hulpvragen bij. Zet zeker je meldingen aan in de app zodat je op de hoogte wordt gebracht over nieuwe hulpvragen bij jou in de buurt.
Wij sturen rond de 16e van de maand (*) de opdracht naar de bank om de betalingen uit te voeren. Bij feestdagen, weekends én afhankelijk van de bank waar je bent aangesloten, kan het tot twee werkdagen duren vooraleer je je vergoeding op je rekening ontvangt. De uitbetaling van je prestaties gebeurt via overschrijving op het rekeningnummer dat op moment van uitbetaling op je profiel staat.
(*) De prestaties die worden verwerkt = De prestaties van de voorgaande maand(en) die door de hulpvrager ten laatste op de zevende van de huidige maand zijn goedgekeurd.
Voorbeeld: De prestaties van januari moeten ten laatste op 7 februari zijn toegevoegd én goedgekeurd door de hulpvrager
Heb je nog andere vragen? Bekijk onze FAQ-pagina.